See the orangutang walk!

Jag har kommit på en jättemysig sak. Det här kommer låta helt sjukt för er men jag skriver ändå. Jag kom häromdagen på hur kul det vore att gå "orangutang" med någon. Man går alltså som en orangutang går när den håller en människa. Man håller den andra personen i fingret, går lite före personen för att "leda" och med lätt hukning och med kroppen lite åt sidan. Sen måste man gå lätt och nästan gå/skutta fram. Men ingen spänstig skutt, mer släpande skutt. Jag tycker detta känns väldigt kul och mysigt men det kanske är något fel på mig. Jag provade gången på syrrans pojkvän som visserligen skämdes över att gå med mig sådär men det var hur kul som helst!

Prova själv med en vän eller flickvän/pojkvän. Hur gulligt och efterblivet som helst. Jag ska tvinga någon av mina vänner på fredag att låta mig gå orangutang.

Det här var den enda bilden jag hittade men den illustrerar ändå inte riktigt vad jag menar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0