Dagens resultat

Pluggandet hemma istället för biblioteket har gått över förväntan. Om det beror på den överdrivna kaffe/green chai konsumtionen eller för att jag vill bli av med skiten vet jag inte, även om jag misstänker starkt att det beroer på det senare.

Paulina vs plugg : 1-0

Stekningen av pannkakor gick minst sagt under förväntan dock. Hur kan man misslyckas så brutalt med en ägg,havremjölk, mjöl -smet? De fastnade i stekpannan (provade både gjutgjärn och wokpanna), rullade ihop sig till en klump när jag vände dem och bara trotsade mig hela tiden. Det blev bara pannkaka av skiten. Eller inte?

Paulina vs pannkakor : 0-1

Nej, nu ska jag iväg och träna Flowin och Yoga. Lutar åt en vinst här.

Paulina vs träning: ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0