Trubbel i playboymansion

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt detta. Hugh Hefners två tjejer Holly och Kendra har gjort slut och Mr. Hefner skaffar nya blonda playboy tjejer. Det värsta var att när jag läste detta så högg det till i mig. Jag blev upprörd. Varför blir jag ens upprörd? Varför bryr jag mig om en gammal gubbes kärleksaffärer till blonda, unga tjejer? Efter att ha smält nyheten ett tag kom jag underfund med varför jag bryr mig. Jag och syrran har två program som vi brukar slötitta på i varandras sällskap när jag är hemma och besöker min kära mor. De två programmen är Girls of the playboy mansion och Dr 90210  (plastikkirurgerna i Beverly hills)på E online kanalen. Jag vet, det är inga kvalitetsserier men av någon anledning har syrran och jag fastnat i dem. De flesta klarar knappt av att se Dr  90210 pga de närgånga operationscenerna, vilka är syrrans och mina favoriter (ja, vi är mordbida). Playboy mansion är kul för att Hugh Hefners skratt är helt bisarrt häxliknande. Förrsten, hela serien är helt bisarr men den ger en många skratt. Anledningen till att jag blev så upprörd var för att den där serien betyder good times med syrran, det är vår grej, som ingen annan är med på. Nu känns det lite som att någon bröt sig in och ändrade på denna stunden. This one is for you sister; heeeheheeeeheheeeee" (Hughs skratt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0