Spårvagnsfilosofi

En sak som jag lärt mig i livet, vilket jag kom fram till på spårvagnen häromdagen är; lite uppförsbacke ger dig bara mer muskler i det långa loppet. (Visst är jag fyndig?!) En uppförsbacke är oftast jobbig och sällan roligt, men när man väl ser krönet på kullen så vet man att resten av rundan kommer kännas myket enklare i jämförelse och en känsla av lätthet sprider sig i kroppen när man med starkare muskler tar sig fram i spåret. Just nu är det uppförsbacke, men jag har kommit en bra bit på den och ser krönet så tydligt att det redan nu börjar lätta i kroppen. Att det står lite folk och hejar vid kanten och någon sträcker ut en vattenflaska gör saker bara enklare. Tack till alla mina fina vänner och familj för att ni visar en sån förståelse, stöttning och uppmuntran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0