Behöver du ringa en vän?

Det känns verkligen tryggt att mitt jobb går ut på att förklara för andra människor hur saker och ting fungerar när själv inte har en jävla aning om vad jag skriver om. Jag hoppas verkligen att de som ska läsa min vägledning har en klarare uppfattning om vad skiten handlar om än vad jag har. Jag förstår orden och kan översätta dem, men jag vill inte påstå att jag är någon expert på metalldetektorer. Fast vid det här laget kan jag nästan säga att jag är det. Fan när jag tänker efter är jag nog bra på det mesta. Det bara inte märks. Jag är ju trots allt den ständiga TP mästaren. Vid närmare eftertanke kan jag nästan påstå att jag är den du ska ringa när du sitter med 800.000 kronorsfrågan och behöver ringa en vän. Den vännen är jag. Eller så kan du ringa ändå. Men om du behöver något praktiskt fixat ring Gert. Han kan laga allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0