Hundjävel

Jag såg en trailer för en ny film som kommer upp på bio snart. Den handlar om en chihuahua. Beverly hills chihuahua , heter fanskapet. Jag hatar den hundrasen. Det är ingen hund.Det är en .....något annat.

Jag kan inte låta bli att undra hur fan den här filmen skapades. Någonstans fanns det en stackars urfattig manusförfatare som försökte komma på vad folk vill se just nu. Jag vet! En film om en chihuahua! Jag kan se pitchen framför mig. " Yeah...I was thinking, I had this really awesome idea. A movie....about.....a chihuahua. Living in beverly hills. Tinkerbell style! Sooo...what do you think?" Silence...."Yeah, why not. People love animals" (You fucking idiot, you're lucky I'm drunk as we speak).

Kolla in här. http://www.youtube.com/watch?v=K7tleFb6TlI



Är detta början på världens undergång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0