Alone in the darkness

Jahapp, då sitter man här i mörkret. Idag när jag kom hem i eftemiddags gjorde jag en mindre behaglig upptäckt. Ingen av strömkällorna fungerade i lägenheten förutom i badrummet och över spisen. Lägenheten hade med andra ord bara ljus i badrummet (ja men tack och lov för det) och över spisen (tack igen). Så jag gjorde en temporär ljusinstallation av värmeljus. Fan vad romantiskt tycker du. Jo, de tre fösta minuterna, men att äta och läsa i skenet av några futtiga värmeljus var mindre romantiskt och datorn måste förses med ström för att den inte ska dö, vilket betyder att jag med jämna mellanrum måste lämna in dem på toaletten där den får ligga och trycka i sig ström. Imorgon ska jag inga Sgs och fråga vadfan de pysslar med. lite gosigt är det ioförsig men det hade varit mysig om man inte satt ensam och ugglade i mörkret. Sällskap någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0