Dr. Mc Dreamy jobbar inte på Neuro.op

När det känns som att hela Göteborg har solat i slottskogen idag har jag tillbringat dagen på neuro.op på S. Tyvärr måste jag meddela att jag inte såg Mc.Dreamy i operationsalen. Inte ens någon look-alike Mc.Dreamy. Mitt spanande efter heta läkare på S har hittills inte haft någon vidare utdelning, endast två stycken har dykt upp på min radar de senaste åren, men det var kvalité på dem. Jag får fortsätta mitt spanande, har trots allt utvidgat mitt arbets/spaningfält med tiden. Nåväl, den som söker skall finna.

Fick dock en trevlig kommentar om att jag såg ut som Dr. Izzie Stevens i mina gröna op.kläder, så en liten Grey's touch fick jag ändå på dagen.

Hoppas alla får en skön helg i solen!

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0