Goodbye my lover, goodbye my friend...

...you have been there for me. Haha. Ja imorgon var det då äntligen dags för sista tentan på mitt första år på pol.kand. Idag var sista dagen på KTB (my friend) på ett bra tag. Nu ska jag inte sätta min fot där förrän i augusti. Imorgon runt 1-2 tiden ska jag dansa ut ur tentasalen, äntligen sommmarlov. Nåja, på måndag morgon kl 6 stapplar jag in på SS/SU och sätter igång att arbeta. Där hittar ni mig tills september. AM den lyckliga sätter sig på planet till Miami imorgon när jag sitter och svettas över förvaltningsrättstentan. Wish me luck, sen ska jag hem till MaGe och bada!

/P

Kommentarer
Postat av: sjöman

Lycka till min kära vän!! You deserve to succeed!

2008-06-07 @ 02:02:37
Postat av: Ammis

Halla dar din lilla filur! Jag orkar inte skriva vykort sa jag kommenterar har istallet. Jag ville bara meddela att jag badar i Sephora, Victoria's secret och massa goooodis (so yummy( jag har blivit "Sunbrowned" ocksa hihi... wish u were here ;) Puss

2008-06-14 @ 00:25:01
URL: http://ammis87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0