Bruno for the win!

Läste precis i SvD att Sasha Baron Cohen kommer med en ny film i Maj 2009. Denna gången är det hans karaktär Bruno som kommer bli till film. Jag är övrlycklig, Borat är hysteriskt rolig men jag har alltid tyckt bäst om Bruno. Om namnet Bruno inte klingar bekant i öronen på er så kan jag berätta att han var en av karaktärerna i Da Ali G show. Bruno är en österikisk, homosexuell tv profil och filmen kommer heta "Bruno: delicious journeys through America for the purpose of making heterosexual males visibly uncomfortable in the presence of a gay foreigner in a mesh t-shirt". Ser fram emot 2009. /P

Kommentarer
Postat av: Ammis

Bruno? Jag har inte hört talas om den :O jag blir alldeles nyfiken ju!

2008-06-24 @ 12:06:54
URL: http://ammis87.blogspot.com
Postat av: Mattias

Haha, har inte jag berättat om Bruno tidigare? :D Fast ah när inte jättekul, dock helt klart godkänd enligt mig. // M.B

2008-06-24 @ 17:04:10
URL: http://mbystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0