The Game

Har lånat boken Spelet (the Game) av AM som varit duktig och gått till biblioteket och lånat den till oss.Boken ser vid första anblicken ut som en riktigt tungviktare, men skenet bedrar, den är den mest lättlästa bok som jag har läst sen jag läste "Nasses taxi" för mina halvsyskon. Därför har jag som började på boken kl 20.00 tisdag kväll snart avslutat den (tro inte att jag suttit och läst hela dygnet, jag har arbetat och träffat familjen med) och kan därför bjuda på en smaskig recension av den redan imorgon. Jag kan bjuda på en liten aptitretare; den är inte som man tror.Nu ska jag iväg och se Carl Einar Häckners varité!/P

Kommentarer
Postat av: sophien

hej och tack för kommentaren! Visst minns jag dig, en elefant glömmer aldrig...

Din blogg var inte otrevlig den heller, rent ut sagt en hel del intressant läsning! Dels håller jag med dig om det där med pusselbitarna (både bildligt och bokstavligt), jag menar, tänk vad trist att vara tillsammans med nån som tycker exakt likadant i alla frågor. Men samtidigt måste man ju vara sams... jag skulle dessutom vilja påstå att detta gäller alla förhållanden, även kompisrelationer... intressant är det i alla fall!

Btw. catwomen är ofta läskiga i all sin fromhet - just för att de är så obsessed i sina jävla katter. Hade det inte varit för katterna hade de inte varit lika scary.

Jävlar. Det blev en lång kommentar!



:D

2008-07-12 @ 12:32:44
URL: http://makeitsoon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0