Stenad

Vissa saker händer bara mig.Känns det som. Idag promenerade jag fridfullt i majorna när jag känner något vasst studsa mot min rygg. En smula konfunderad fortsätter jag min promenad. Några sekunder senare känner jag hur något hårt träffar min vad. Jag vänder mig om för att se vad som anfallt mig och siktar två pojkspolingar bakom mig. Jag blänger ilsket men fortsätter framåt. Inte helt oväntat får jag en smäll till på ryggen, jag vänder mig om och får se ungjävlarna kasta sten. Jag ryter till och fortsätter snabbare, men det dröjer inte länge förrän ännu en sten träffar mig igen. Jag blir stenad på öppen gata. Det är 2008 och jag blir stenad. Jag skäller på de små illbatingarna men de har ingen respekt för äldre, för de fortsätter stena.Folk på gatan ser undrande ut på mig när jag vänder mig om för att skälla på dem. Tack och lov ska jag in på en annan gata och tar skydd bakom en tjock gubbe med Lidlpåsar. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta men kom i alla fall att tänka på någon annan som stenas. Kolla in youtubeklippet : http://www.youtube.com/watch?v=Erthun0Pauc&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0