Kom ketchup så anfaller vi?

Är det bara jag som inte kan öppna en tetraförpackning med krossade tomater utan att en tredjedel alltid splashar ut ur förpackningen på alla ställen utom i kastrullen? Idag skedde det igen. Tomatsås över halva spisen och ner på golvet. Lite senare när jag skulle öppna ketchupen hade den planerat en riktig ttack mot mig och sprayduschade mig, golvet, väggarna och hyllor. Tomatsås och ketchup fucking överallt. Med ketchup på hela tröjan, inuti tröjärmen så tittade jag på förödelsen. Det såg ut som jag mördat någon, alternativt haft en riktigt grisig operation. Varför? Varför måste detta hända?Karma? Ånej, jag kan omöjligt ha gjort något för att förtjäna detta. Jag har det redan illa som det är. Jävulskap. Ren och skär jävulskap är vad det är. Tomaterna. De har planerat en attack mot mig. Nu är det krig!

Människan mot tomaterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0