Tur i oturen

Jag är tankspridd, glömsk och har en helt tokig otur. Allt detta hade givit mig ett outhärdligt liv om det inte varit för min extrema "tur i oturen" eller "röta" som för det mesta, inte alltid dock, gör att det mesta ordnar sig ändå. Igår va jag,matrosen och datanörden på Bishop Arms för att dricka öl (iaf jag, de andra drack ngt cideraktig, snuskig grej som kallas Bulmer) och snacka. När jag sen sitter på vagnen hem till lyan inser jag att mitt headset till mobilen är borta. Paniken sprider sig i kroppen, headsettet är mitt liv, hur ska jag annnars kunna genomlida jobbet om jag inte får lyssna på P3 i mobilen? Tack och lov var hjärnan med i alla fall och jag ringde biskopen när jag kom hem och berättade att jag misstänkte att jag tappat mitt headset hos dem. Idag ringde jag igen och den vänliga personalen meddelade att headsettet låg och väntade på mig. Ska dit och hämta det sen, innan vi går till parken. Tur i oturen, det är jag det :) /P

Kommentarer
Postat av: matrosen

hm..jag såg inte ens att du fipplade med dem, men men tur att de kom te rätta! Hoppas på en favorit i repris snart! Må väl!

2008-08-08 @ 22:54:18
Postat av: muminmamman

Runs in the family. Muminmamman tappade bort/glömde sina glasögon på flyget från Madrid i förra veckan men kunde hämta ett annat par kvarglömda på sjukhuset i Skövde några dagar senare. Dessa skall nu få flyga till Chicago imorgon. Undrar om de kommer med hem igen???

Tons of love/ mom

2008-08-11 @ 23:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0