Separationsångest

Idag flög min hamster iväg. Hamster heter som de flesta vet något annat men jag föredrar namnet hamster. Idag lämnade hon götet för Hawaii. Snart lämnar Mozzarellina mig för sitt "hemland" Italien. NOg för att jag är van vid att skiljas från mina vänner. Piraten lämnar land minst ett par gånger om året för att skeppa runt på de sju haven, men jag vet ju om att hon alltid kommer hem till mig igen och har vant mig vid att hon seglar iväg titt som tätt.Mozzarellina däremot, hon har varit vid min sida i 13 år.Jag försöker att inte tänka på att hon ska lämna mig. Visserligen bara för ett halvår men för mig känns det som att jag ska amputera en fot eller liknande! Tack och lov har jag kvar så många andra fina människor vid min sida. Till Hamster: Good damnit, jag saknar dig redan. Till Mozzarellina: varinte orolig, Bauletta kommer och hälsar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0