Samvetet gnager...

när jag ser på statistiken att de finns de hoppfulla läsare som går in på bloggen för att se om jag orkat bry mig om deras behov. Frånvaron skyller jag på att jag äntligen fått semester, som tillbringats ute på landet hos mormor. Vad skönt det har varit att fly staden för att få andas lite frisk luft och ta hand om min mormor. Vi har varit på skogspromenader och letat efter svamp och spanat efter vildsvin. Jo, de finns där,men tyvärr såg vi endast spåren efter dem. Jag var lite besviken men man kan inte få allt. Ni som försökt kontakta mig vet att det har varit svår då täckningen inte varit fantastisk. Den bästa täckningen infann sig när jag gick ner till sjön och gick runt vid strandkanten, jeansen uppkavlade på benen och fötterna i vattnet. Lite molnförmörkelse hann vi även med att se, iaf jag och min moster som insisterade på att jag skulle ta med mig mobilen när jag skulle ut och titta ensam på den. "Ifall de kommer vargar" envisades hon. Vargar? Äsch, de är räddare för mig än vad jag är för dem. Folk på min gata mördas för sin mobiltelefon, då blir man rädd. Jag tog dock med telefonen ut och använden den som ficklampa. Pannlampan får en bara att känna sig som en klumpig enhörning.Nåja, nu ska jag ta tag i bloggen igen. Promise...

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hur länge brukar du sova om ingen väcker dig? Var med och svara i min blogg! Hoppas du får en fin dag! :)

2008-08-21 @ 12:03:20
URL: http://emiliel.blogg.se/
Postat av: muminmom

Vildsvin are not to play with. They are worse than the hattifnatts. Hugs and kissis! /Muminmom in chicago.

P.s Chicago is short for this place the native americans called "smelly onion path".

2008-08-21 @ 21:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0