Min kärlek slutar imorgon

Imorgon är det final för Brunchrapporten i P3. Brunchrapporten är kanske det bästa som har hänt public service på länge och imorgon är det sista dagen. Kommer jag klara mig utan Henrik Torehammar och hans e-team? Så många gånger jag gått på jobbet med hörlurarna i öronen, lyssnandes på Brunchrapporten och skrattat för mig själv åt allt det roliga som sägs.Folket på labbet har nog trott jag varit galen och kanske är det därför John Cusack look-aliken inte vågat säga hej på 4 veckor? Det jag kan trösta mig med är att jag med slutar på jobbet och skulle kanske ändå inte kunna lyssna när jag sitter på föreläsning. Imorgon ska jag dock lyssna med min bästa hörsel och insupa varenda ord. Brunchrapporten kl 11-13 i P3. Missa inte!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Den får vi inte missa! :)

2008-08-14 @ 22:38:40
URL: http://thisissophie.blogg.se/
Postat av: Ammis

allt har sitt slut.. :(

2008-08-15 @ 12:34:42
URL: http://ammis87.blogspot.com
Postat av: muminmamman

thinking of you all the time. miss you.

hugs and kisses. /muminmum

2008-08-19 @ 06:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0